
Tojota je počela da se priprema za premijeru nove generacije Land Cruisera Prado, sa kojim će se LC linija vratiti na automobilsko tržište. Utoliko je interesantnije razumeti kakav će biti model sledeće generacije. Novi Prado će preći na GA-F platformu, kreiranu kao deo modularne arhitekture TNGA. To znači da će SUV dobiti čvršći i izdržljiviji okvir, a mogu se pojaviti i aluminijumski paneli karoserije. Ali teško da se može računati na revoluciju. Geometrija vešanja će se verovatno promeniti, ali će klasična čvrsta osovina najverovatnije ostati pozadi.Osnovna jedinica za Land Cruiser Prado biće atmosferska „četvorka“ od 2,7 litara sa kapacitetom od 166 konjskih snaga, koja je ugrađena na Toyota Hilux. Naravno, tu će biti i dizel motor – 2.8 od Fortunera sa 200 konjskih snaga.
Glavni šok za ljubitelje modela je pojava hibridne elektrane. Sastojiće se od kompresovane „četvorke“ 2,4 i elektromotora. Ukupno će razviti 330 konjskih snaga. Očekuje se da će takva instalacija postati prerogativ vodeće verzije LC Prado-a.